Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Sommarkvällar

Skrivet:    ·  Allmänt
Spenderade dagen ute på altanen i solen. Försöker desperat skaffa mig lite färg nu innan skolan börjar. vet ju inombords att det inte kommer hända men man kan ju få hoppas lite. Fick lite feeling sen när det blev dags för lunch och ställde mig och gjorde en omelett. Har aldrig gjort en omelett förut, vet inte ens om jag har ätit det, men hittade något recept. Vispade ihop smeten stekte den och allt och det blev så gott och sjukt bra. Dock var den enorm så var konstant mätt efteråt men kommer absolut göras om och receptet hittar ni här imorrn :)
Framåt kvällen mötte jag upp Tilda och Lucas på ICA affären i området. Köpte med oss en engångsgrill, korv, korvbröd, marshmallows med mera och gick iväg till en backe i närheten. Kort efter det kom Erik, Oliver och Elin dit också så då blev det grillning. Erik fick vara grillmästare medan vi andra kom med lite glada tillrop along the way. Även fast jag inte gillar korv var det sjukt mysigt och hade verkligen en ultimat sommarkväll där upppe på berget. Blev djupa samtal, mycket skratt, marshmallow grillning, s'mores, solnedgång aa behöver jag säga mer? Vet att jag har skrivit det här förut men är så tacksam över att jag har de vänner jag har, kärlek från djupet av hjärtat till de!
Puss och Kram! ♥ 
Vår mat (Förlåt för att det är rosa i hörnet mitt skal var i vägen)
Marshmallow grillning och S'mores ^_^
Osen en bild på hela gänget :)



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design