Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Tomhet

Skrivet:    ·  Allmänt
Känner mig bara allmänt tom för tillfället och har inte riktigt någon ork att göra något. Vill typ bara lägga mig i min säng och lyssna på sorglig musik och bara tänka. Har rätt mycket känslovågor för tillfället och satt på riktigt för tjugo minuter sedan och bara älskade livet. Har rätt mycket snurrande i huvudet nu och även fast övervägande av sakerna är saker som gör mig lycklig blev det så att allt negativt fick över handen nu. Några av er kan säkert relatera till det jag skriver men för alla er som inte upplevt dessa dippar kan jag bara beskriva de som en enrom tomhet.
Har haft en bra dag i skolan ändå med mycket skratt, men också med en del tårar. Blev jätteemotional precis efter musiken. Jag, Elin och Tilda stannade kvar lite efter resten av klassen och då satte Tilda sig vid pianot och började spela och sjunga "Say something" och hon som är så sjukt duktig fick det att bli så bra att jag började gråta. Musiken gick verkligen rakt in i hjärtat på något vis och det var så häftigt. Fick samla ihop mig lite inför sista lektionen och när den var över och skolan slutat för dagen tog jag det lugnt ett tag innan jag drog in till stan och mötte upp Erik, Jonte, Oliver och Lucas för att gå till gymmet. Var tyvärr rätt trött hela passet så blev lite halvbra för min del men känns ändå så skönt att vi kom iväg.
Puss och Kram! ♥
 Någon sorts solnedgångs bild ^_^



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design