Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Trött som attan

Skrivet:    ·  Allmänt, Kläder
Åh gud har försökt logga in på blogg.se i en timme typ utan att det har funkat. Har varit så stressad på riktigt men kom in nu, som ni märker, så är sjukt glad. Har nästa glömt bort vad jag gjort under dagen, är så trött konstant nu. Vet inte om det är värmen eller de tidiga morgnarna som spökar och orsakar detta men får ingen energi och vet inte vad jag ska göra. Får försöka googla upp något mirakel knep av något slag, och om ni vet något är jag öppen för förslag :)
Hade en väldigt lugn dag i skolan idag och kan tänka mig att tisdagarna kommer bli favorit dagen framöver då vi bara har fyra lektioner, som alla är hyfsat roliga, samt en lång rast på 55minuter där man bara kan ta det lugn eller plugga på något om man behöver. På rasten idag satt jag, Tilda, Erik, Jonte och Oliver och spelade kor tillexempel. Blev både stress, vänd tia och slav och president och gick hyfsat bra för mig. Vann på vissa och var värdelös på vissa andra lite som med livet i allmänhet. Efter den långa rasten , våra resterande lektioner och skolan var över hängde jag lite med folk från skolan i nån timme innan alla skulle iväg. Gick hem och kikade lite på The Vampire Diaries och nu sitter jag och skriver med lite folk, bloggar och försöker kolla på idol samtidigt. Går lite halvbra måste jag erkänna men är jag i ett nötskal, kan aldrig bara göra en sak.
Puss och Kram! ♥
 Förlåt för att kvalitén är hemsk på den här bilden, var rätt dåligt ljus när jag tog den :)
Linnet är från Pull & Bear, Koftan är från Hollister och jeansen från JC



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design