Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Julmarknad

Skrivet:    ·  Allmänt
Var ute och träffade folk på första gången på en vecka förutom vårdcentralen besöket, men det kändes så galet bra. Gick hela vägen upp till områdets årliga julmarknad som jag och min franska grupp i år "bokat" bord på. Jag var uppskriven på andra passet utav dagens tre så när jag kom upp dit var det full gång.
Var betydligt fler än de som "skulle" stå där som var på plats, en av killarnas pappa hade med sig ett tält så stod lite i skydd av blåsten och var bara super trevlig stämning. Så himla härligt att få komma tillbaka och möta de människorna och när jag hade stått i mina två timmar, och mer än så, tog jag Tove och Clara en sväng runt på marknaden. Lyckades köpa min första julklapp och blev extrem lycklig men efter mer än tre timmar frös jag lite för mycket så tog mig hem. Var en himla mysig dag i alla fall och är så glad att jag kunde vara med :)
Puss och Kram!
Nu är det här en JÄTTEdeppig bild men det är en liten del av marknaden
Och det här är från delar av vårt bord :)
♡MALIN♡
Skrivet: 2015-12-06,  kl. 00:20:32 Blogg:  http://malinkirstine.se/

Vad mysigt med julmarknad! Det går jag tyvärr bara på en gång om året...och det är på Tivoli! Kram

♡Elin♡
Skrivet: 2015-12-06,  kl. 09:06:47 Blogg:  http://elinbjorkander.com

Mysigt! =) Ska på julmarknad idag.

♡Linn Strömberg♡
Skrivet: 2015-12-06,  kl. 09:22:29 Blogg:  http://cigarettesncush.blogg.se/

Mysigt! :D

♡VICTORIA JOHNSSON♡
Skrivet: 2015-12-06,  kl. 13:48:47 Blogg:  http://vamjohnsson.forme.se

åh vad mysigt med julmarknad!!! sv: ja det var trist, men får ladda om till imorgon ;) KRAM FINA DU ❤️




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design