Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Aktivitets dag 2

Skrivet:    ·  Allmänt
Vet inte om ni minns att min familj och en annan familj hade en aktivitets dag tillsammans i december förra året? Vi bakade pizza, körde kampsport och julpysslade då och det var ett väldigt roligt koncept så vi bestämde oss för att fortsätta med det här och nu var det vår tur. Den andra familjen hade ingen aning om vad vi planerat när de kom hit utan det enda de fick veta var att de skulle ha med sig träningskläder. Temat för dagen var franskt så när de kom hit åt vi en fransk inspererad lunch och sen drog vi upp till stora gympasalen i skolan och körde någon hinderbana ungefär.
Så vi var där uppe i lite mer än en timme innan nästa grupp hade hyrt salen. Då gick jag hem i för väg och började lägga fram alla saker jag var och hämtade på mammas jobb i tisdags, dvs. peruker, lösnäsor, halsband mm. När resten av familjerna sen kom hem och fick se alla grejer och testa allt och så berättade vi vad nästa grej var. Vi ska resa till Frankrike med de i sommar och göra husbyte med några franska familjer där nere, alltså de bor i våra hus och vi bor i deras, så då passade vi på att visa upp våra hus. Vi hade på oss en massa knäppa kläder, delade in oss i två grupper och sen var det bara att köra. Var himla kul att görade och när vi sen på kvällen visade upp våra videos för varandra skrattade alla så mycket verkligen :) Min grupp var i den andra familjens hus och när gruppen som filmade här var klara kom de över till oss där vi senare åt en fransk middag och kollade på melodifestivalen tillsammans. Var en himla mysig dag faktiskt!
Puss och Kram!♥
Olika bilder från hinderbanan...
.... och en till
Alla saker samt hur vi såg ut haha
Varmrätten på kvällen :)



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design