Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Barbados

Skrivet:    ·  Allmänt
Hur härligt vore det inte att glida runt på vita sandstränder, bada i turkosa vatten och njuta av solen på en ö i Caribbean. Jobbar just nu med det här landet i skolan och dess kultur och miljöer verkar helt fantastiska så det här är definitivt en plats jag skulle vilja besöka. Innan jag dör vill ja ha satt min fot på den här ön and I'm gonna make it!
♡Mormor♡
Skrivet: 2015-02-10,  kl. 12:25:06

Barbados är hur fint som helst! Du vet väl att morfar och jag har varit där i 14 dagar!

Svar: Ja och avundsjuke nivån har inga gränser angående det haha
Tilda♥




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design