Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Kärlek till frukt

Skrivet:    ·  Allmänt
Efter att jag och Tove gått runt och pratat om frukt i princip hela dagen såg vi till att gå iväg till Ica efter skolan och köpa det. Blev mango, jordgubbar och passions frukt och gick hem till mig efter det. Tänkte köra lite inspo när vi skulle skära upp frukten men det gick lite halvbra, slutade med att Tove skar sig och att mangon blev väldigt ojämn men shit vad gott det var. Blev extrem matlycka och ville typ aldrig att allt skulle ta slut, kändes även skönt att ladda med lite vitaminer innan dansen, eller ja i allmänhet. Blir det sällan mycket frukt nu under vintern även om jag äter äpple vid frukosten oså, men hur ofta äter man mango och jordgubbar lixom? Man får passa på lite ibland.
Kollade även på film under eftermiddagen, såg "Identity thief" och den var verkligen så rolig. Älskar Melissa McCarthy och skrattar alltid åt henne, blev likadant nu. Så om ni inte sett den är det ett starkt tips, kan göra ett inlägg om den under veckan också. Efter filmen och frukten drog jag iväg till dansen, hade längtat så mycket efter som jag var sjuk förra veckan, och det var verkligen jättekul. Kom hem svettig och trött för ett tag sen och har efter det snabb-duschat, bytt om till pyjamas och kollat på tv så det är mys.
Puss och Kram!♥
Innan och efter ^_^
 
♡Mathilda.nu♡
Skrivet: 2015-02-09,  kl. 22:42:41 Blogg:  http://mathilda.nu

åh så gott det där såg ut..




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design