Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Kollat klart

Skrivet:    ·  Allmänt
Varit en rätt chilldag idag eller jag var rätt trött en stor del av dagen så blev rätt chill. Fick ändå en del gjort och jag som trott att jag skulle ha gympauppvärmningen imorrn fick veta att vår gympalärar bestämt att skjuta upp allt en lektion, så kommer inte göra min fören nästa torsdag. Vilket basiclly betyder att jag och Tove inte hade behövt stressa igår, men men har mer tid på mig nu bara så kanske borde ta det positivt.
Drog hit efter skolan i alla fall med Tove och Jossan. Bestämde oss för att fortsätta kolla på American Horror Story men Tove hade inte sett något avsnitt innan så hon fick bara hoppa in på mitten. Vet inte hur mycket hon förstod av allt men jag och Jossan satt och var rätt hypade under alla avsnitt, blir verkligen så insatt i serier så sitter och håller tummarna och typ ber för att allt ska gå som jag vill. Tove var tvungen att dra efter ett tag men Jossan stannade kvar så kollade ut serien och den var så bra! Rätt taggad på att kolla vidare nu men är lite ledsen för att säsongerna inte hänger ihop. Aja efter att vi kollat klart stannade Jossan kvar så vi satt typ i soffan och pratade om rätt deep stuff ett bra tag. Hon åt här sen och efter middagen pratade vi ännu mer, älskar när man bara kan öppna upp sig för folk. Verkligen bästa känslan i världen!
Puss och Kram!♥
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design