Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Lindvallen

Skrivet:    ·  Allmänt
Kom upp hit redan igår kväll/sen eftermiddag men trotts att vi hade möjlighet att åka då var alla rätt trötta så vi tog tid att utforska området och leta efter närmsta väg till backen osv. På närmsta torget från vår stuga fanns även en liten is där man fick låna skridskor så jag tog chansen. Har inte åkt på javenne hur många år så stapplade ut på isen tsm med Märtis men det gick rätt bra och typ alla som åkte där var rätt halvdåliga så man blev typ kompisar allihopa. Kändes som en rätt bra start på resan liksom. Resten av kvällen spenderades i stugan, åt fahitas och kollade på Melodifestivalen och hade allmänt mys. Lite rädd för vår stuga dock men det går bra ändå haha.
Stack ut så tidigt vi kunde imorse och var bland de första att åka upp vilket gjorde att det var HELT nypistat när vi stack ut. Dessutom var det jättebra väder, helt vindstilla, soligt aa ni fattar så då kände man sig rätt lycklig. Kan vara det bästa åket jag någonsin åkt faktiskt. Men efter som jag lever med otur lyckades jag få olja på min jacka från liften igen (fick det i Gesunda också för några år sedan) så blev värsta grejen med det. Men de ska typ tvätta den så jag har åkt runt med en lånejacka hela dagen. Aja har gått braoch sitter nu och bara tar det lugnt i stugan. Har stått på hela dagen så är rätt trötta allihop :)
Puss och Kram!♥
Det här var innan jag bytte jacka haha :)
Ser ni hur fint det var?!
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design