Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Nashville

Skrivet:    ·  Film och TV-serier
Rayna James är country artisten alla älskar men det börjar vara dags för henne att släppa ett nytt album nu och hon lyckas inte fylla arenor så som hon brukade. Kort sagt börjar hon långsamt tappa fans. Juliette Barnes däremot är det nya stjärnskottet på allas läppar men hon har också problem och hon börjar tröttna på att vara en tonårsstjärna bara. Henne sdröm är att nå ut till en mer mogen publik så när hon och Rayna får en möjlighet att turnera ihop känns det som en win win för båda.
Men de två kommer inte alls bra överrens och de tycker oliak om nästan allt. Samtidigt får vi följa Raynas privatliv där det mesta går fel och Juliette som lever med en mamma som bara är problem. Den här serien visar verkligen vad äkta kärlek är och hur tufft det är att leva livet i rampljuset och dessutom är de flesta av låtarna sinnessjukt bra. Jag hade ingen connection till countryn alls innan jag började kolla på den här serien men nu älskar jag det typ. Tipsar STARKT om den här!
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design