Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Näst sista dagen

Skrivet:    ·  Allmänt
Har hållit oss i Lindvallen både idag och igår och det har varit kul. Vädret igår var helt hopplöst dock, det blåste och var rätt dimmigt på toppen så på vissa ställen var det lite läskigt när man kom till ett nytt liftsystem. Men det gick bra och jag älskar att åka skidor vilket väder det än är i princip så vi körde hela dagen igår, och nästan hela idag trotts att vädret var bättre idag. Dessutom kom mormor och morfar upp hit igår på eftermiddagen så har haft extra mycket mys med de och idag fick vi även med morfar ut i backen. Han har inte åkt på typ 25år men han var jätteduktig så var kul att åka med honom.
Känns lite sorligt att vi åker hem imorrn, men har vant sig vid alla tidiga mornar och långa dagar i backen nu så att åka tillbaka till ett snöfritt Stockholm känns extremt avlägset för tillfället. Men ska bli skönt att komma tillbaka och komma igång med livet igen typ. Dessutom har min kropp total strejkat det här vädret så har aptorr hy på hela kroppen och har dessutom fått fler finnar än någonsin i ansiktet så det känns ju rätt segt, får hoppas på att allt återgår till det vanliga när temperaturen blir lite bättre...
Puss och Kram!♥
 En jätteskev bild men det är Märta,morfar,mamma och Malte :)



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design