Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Onödig fakta

Skrivet:    ·  Allmänt, Quotes, Djupa texter
1. Jag har svårt att samarbeta med folk som vill ta kontrollen, jag är ett kontrollfreak och ska jag samarbeta krävs någon som kan utmana mig med bra tankar eller någon som tar arbetsuppgifter av mig inte någon som är som jag. Folk som försöker bossa runt klarar jag inte av, den enda bossen jag kan jobba med är mig själv. Om jag inte är på ett jobb ofc det här är mest i skolsammanhang jag pratar om.
 
2. Jag säger ofta vad jag tycker och känner till alla. Har lätt att öppna upp mig till personer om det mesta och skäms inte för att säga saker så fort jag berättat det för nån i princip. Så länge det inte gäller sjukt djupa grejer såklart för det håller jag till mig själv.
 
3. Tycker inte om att ta emot gåvor av andra, att få något när man fyller år el. dyl. är en sak men när folk ger mig grejer bara för att de känner för det har jag extremt svårt att ta emot det. Jag vill inte känna mig som en börda och om jag får något som jag inte skulle ge bort själv känns det bara konstigt. Dock efter att jag fått saken (efter att personen tvingats övertala mig om att det är ok) växer största kärleken för personen som gett mig det och jag vill bara bli en bättre människa och ge bort allt jag äger ungefär.



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design