Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Semeldagen

Skrivet:    ·  Allmänt
Har säkert ätit semlor tre gånger redan innan dagen D som är idag då. Kan inte säga att jag har längtat jättemycket efter semeldagen nu men det är tradition och en semeldag utan en semla funkar ju inte! Dagen till ära gjorde vi faktiskt semlor på Hemkunskapen så vi blev indelade i olika "arbetslag", deg-gruppen, grädde-gruppen och extra-sysslor gruppen typ. Jag hamande i deggruppen så fick tillsammans med Louise knåpa ihop en deg och för första gången i mitt liv typ klarade jag att inte döda jästen. Fick en hel del hjälp av Louise men ändå, var asglad hela dagen typ :)
Drog hem driekt efter skolan idag och stressade som en galning hem till Malte och Märta. Sen småsprnag vi tre tillsammans till tunnelbanan och åkte in till Slussen där mamma och pappa väntade. Tog oss bort till Mariatorget sen där vi träffade en agent som håller på med castingar till olika reklamfilmer. Vi hade blivit kallade dit och fick ta indviduella bilder och en gemensam som en familj. Om det blir något av det får vi inte förens om ett antal veckor men är kul att ha gjort det. Efter fotograferingen var pappa tvungen att åka men vi andra gick till Gunnarsons och fikade. Jag klarade inte av att äta en semla igen så jag tog en to die for god pecannöt paj men de andra tog semlor. Satt där och fikade och myste sen ett bra tag men är hemme nu, så jag ska plugga inför vårt franska prov imorrn och om jag får tid måste jag skriva två uppsatser också...
Puss och Kram!♥
 Vårt fika ^_^
Utanför fiket, ligger precis bredvid Skanstulls t-bana om ni vill besöka det  



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design