Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Serier, sova, läsa

Skrivet:    ·  Allmänt
Har verkligen varit en seg dag idag. Efter frukosten vid tolv gick jag ner till mitt rum och bloggade lite kort innan jag lade mig för att kolla på lite serier, fick för mig att jag skulle yttligare en ny serie och fastnade för en som heter "Nashville". Som man lätt kan läsa av på namnet handlar serien om två country sångerskor, den ena har problem med att få sin karriär att hålla sig uppe och den andra har precis blivit intruducerad till Contry-världen och är alla tonårstjejers favorit artist. Serien var bättre än jag trott och har kinda fastnat i den oxå nu, är det möjligt att följa för många serier? För i nuläget följer jag sex stycken tror jag och skulle gärna börja kolla på Vampire Diaries oxå men får nog vänta lite med den...
Har nyss läst ut Liv och Lovisa så fick lite insperation att fortsätta min egen bok, får se hur långt jag kommer idag. Känner mig rätt seg i huvudet så blir nog inte så mycket, den enda jag har att skylla det på är mig själv för det enda jag gjort idag är basiclly legat i min säng. Har antingen sett serier, sovit eller läst, men kände att jag behövde en sånhär dag nu. Är dock EXTREMT ottagad på att gå till skolan imorrn, att duscha, sminka sig och träffa folk känns extremt avlägset nu men men. Imorrn är en ny dag och jag kommer ju hinna sova några timmar till innan dess.
Puss och Kram!♥
 Tb ill sommaren ^_^
 
♡Anonym♡
Skrivet: 2015-02-01,  kl. 18:56:46

Skulle vara roligt om du ville ta upp lite pluggtips, vet att du gjort det förut men aa

Svar: Kan försöka börja med det igen :)
Tilda♥




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design