Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Soligt

Skrivet:    ·  Allmänt
Men hur fint väder har det inte varit idag då? Solen sken redan vid tio när jag vaknade och sedan dess har det varit total sol typ vilket är sjukt härligt, ger mig lite kärlek till vintern. Efter att jag ätit frukost osv snapade Erik och kollade om vi skulle ut och gå så tog en timmes promenad ungefär och pratade om extremt deep grejer. Var himla skönt att bara gå, och det var ett tag sen vi pratade så behövde göra en liten catch up på en hel massa grejer. Kändes bättre efter den timmen och har varit allmänt taggad på livet efter det typ. Självklart har jag söndagsångest men man måste ändå ta hand om den lediga dagen man har innan man lägger sig i soffan och sörjer att helgen är över. Lucky me har jag ändå en asbra klass att gå till så det är inte jättehemskt haha.
Efter promenaden hände inte jättemycket. Kikade lite på gossip girl och beställde en grej till mitt rum som kommer någon gång under veckan vilket gör att jag är taggad till tusen och kommer hålla stenkoll på posten de kommande dagarna. Har efter det även mailat angående den två veckors långa praoen vi ska ha i vår, fixat lite små detaljer kring filmen vi gjorde igår (ska skicka den till de franska familjerna) och nu sitter jag och bloggar och snapchatar typ. Planer för ikväll finns inte men blir troligtvis lite serier eller så samt se om vi har några läxor för veckan el dyl.
Puss och Kram!♥
While walking haha
En bild på vägen bara ^_^
 
♡Oslofru♡
Skrivet: 2015-02-08,  kl. 18:25:17 Blogg:  http://www.oslofru.com

Härligt! Hoppas du får en fortsatt fin söndag :)




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design