Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Struck by Lightning

Skrivet:    ·  Film och TV-serier
Carson Phillips bor med sin deprimerade mamma i en småsunkig villa i Clover i U.S.A. Hans pappa lämnade de när Carson inte var jättegammal och hans mamma har aldrig visat något större intresse för Carson så har har i princip klarat sig själv hela sitt liv.  Han är även väldigt bestämd när det kommer till hans åsikter och skyr sig inte för att säga rakt ut vad kan tycker, hela tiden. Detta leder till att i princip hela skolan hatar honom så hans jobb som redaktör för skoltidningen är helt värdelöst, efter som ingen läser den.
När han dock får reda på att en litterär tidning kan hjälpa honom att ta sig in på det College han vill förstår han att han måste agera fort och se till att få folk som kan jobba för hans tidning. Av en slump råkar han komma på två av hans klasskamrater i en extremt pinsma situation och han bestämmer sig för att via utpressning få de att jobba för hans tidning. Sen börjar jakten efter fler...
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design