Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Tränat

Skrivet:    ·  Allmänt
Då vare söndag igen då, känns som att den kom lika fort den här veckan som alla andra veckor, och lika fort är den förbi. Startade dagenmed mitt älskade Nashville som jag är obsessed av just nu, kan vara en av de bästa serierna någonsin typ. Tänkte göra ett inlägg om den serien under veckan och jag rekomenderar verkligen stark att se den! Well efter några avsnitt av det tog jag tag i min rädsla för att min dator kommer kollapsa any minuite och säkerhets kopierade alla viktiga dokument och bilder jag har här så nu får den i princip paja om den vill, trotts att det skulle göra mig väldigt ledsen.
Efter att suttit och kämpat med det i några timmar kände jag mig extremt motiverad till att träna. Tänkte först ta en kortare promenad och sen avsluta med ett gäng övningar på altanen, men tack vare pappa blev det ändringar på mina planer så jag drog på mig löparkläderna istället. Var ute i 35 minuter och sprang och sen när jag kom hem var jag så trött att jag bara klarade av att köra styrka i 10min. Min kropp är extremt bra på att motverka min träning och så fort jag stack ut och sprang idag fick jag ont i foten, knänen och min axel av någon dum andeldning. Men som vanligt trottsade jag allt och efter ett tag försvann det. Känner mig extremt stolt nu i efterhand och kommer nog få leva med träningsvärk ett tag men gud vad värt det var! Ikväll tänkte jag i alla fall kolla på "The Mortal Instruments" och gråta lite över att det inte kommer komma några fler filmer i den serien, men men får väl vara glad över att det finns en film åtminstånde :)
Puss och Kram!♥



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design