Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Uppsatser

Skrivet:    ·  Allmänt
Idag har vi klarat av ett prov idag i franska samt fått tillbaka reslutatet på två prov i NO, har dessutom två uppsatser som ska in imorrn och på fredag så det är mycket för tillfället. Känns som att jag har skolan cirkulerandes i mitt huvud non stop just nu och då är det ändå inte jättemycket att göra. Men det här är ju vår sista termin innan nian och då är det verkligen all in som gäller så känner att jag måste ta mig själv i kragen ordentligt innan jag kommer dit eftersom jag alltid levt livet på en räkmacka ungefär. Jag behöver inte plugga jättemycket för att klara ett prov med toppbetyg och jag har lätt att lära mig glosor på bara någon minut. Men det blir lätt att man förlitar sig way to much på det och efter ett tag struntar i allt för att man vet att det löser sig ändå. Lite så är det för mig just nu och det är inte okej så försöker läxa upp mig själv för tillfället.
Bara för att visa ett exempel på min uppläxning finns det bevis på det i form av i eftermiddags då jag, Tove, Jossan och Tilda O stannade kvar efter skolan och satt i biblioteket med SO uppsatserna. Jag hann inte komma jättelångt då vi hade lite fokus på andra saker också men svarade på en av tre stora frågor då och har nu på kvällen även färdigställt den andra. Har dock NOLL motivation just nu så jag gav upp för jag känner att jag hellre gör färdigt den någon gång när jag har fokus på arbetet och inte när jag snabbt stressar ihop något som inte alls är bra. Jahapp nu blev det mycket skola här men så får det bli ibland, hope u don't mind :)
Puss och Kram!♥
Bild från idag på Tilda, Jossan, mig och Tove ^_^
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design