Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Classic Sunday

Skrivet:    ·  Allmänt
Dgen har sett ut ungefär som jag förutspådde. Blev lite serier och en halv film imorse/förmiddags innan jag gick ut och tog en långpromenad. Skorna jag har när jag går är HELT omöjliga att gå med på halt underlag så efter som det är is överrallt basiclly kände jag mig lite som bambi. Lyckades till och med ramla i en uppförsbacke men lyckades ta emot mig på ett bra sätt så blev inte skadad, hade varit rätt typiskt mig annars :)
Efter promenaden, och tiden jag spenderade åt insta och snapchat efter att jag kommit hem, satte jag mig med högen av skolböcker och såg till att få lite grejer gjorda. Kan glatt bocka av svenska och engelska från min "att göra lista" vilket resulterar i att jag bara har franskan kvar och den kommer nog ta rätt mycket tid så får sätta mig med det imorrn eller övermorrn för nu är min hjärna så trött på allt som har med skola att göra att jag bara vill lägga mig i ett hörn typ. Så resten av kvällen kommer nog bestå av fler serier och troligtvis resterande delen av filmen jag började på imorse. Om den är bra kommer det upp ett inlägg om den senare i veckan :)
Puss och Kram!♥
Kul kul...



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design