Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Craving efter sommaren

Skrivet:    ·  Allmänt
Blev en eftermiddag själv idag igen vilket är extremt tråkigt. Alla mina kompisar hade träning eller var sjuka typ så blev såhär. Förstår inte hur min brorsa och hans kompisar klarar av att vara själva varje dag efter skolan jag får panik efter tre, men förhoppningsvis gör jag något med folk imorrn. Har nämligen studiedag på fredag så blir en lill-fredag imorrn eller vad man ska kalla det. Vet att det varit mycket studiedagar nu och vi vet inte riktigt varför vi har fått det heller men känns helt ok för min del så om skolan har lust får de gärna fortsätta ha studiedagar någon gång varannan vecka eller så, kanske...
Sitter förövrigt och kollar igenom en massa sommarbilderoch längtar ihjäl mig tills det blir varmare i Sverige. Jag vet att folk säger att man ska sluta längta och se allt positivt med nuet men om vi gör en snabb gämförelse med sommaren och vinter. PÅ vintern är man blek, rödprickig, konstant kall, förkyld, jättevarmt klädd hela tiden, forced to be inomhus eftersom man fryser ihjäl utomhus om man inte går runt i tre lager täck-kläder. Man kan iof åka skidor och njuta av snön lite grand men det klarar jag inte jättelänge. Sommaren då? Jo man blir förhoppningsvis solbränd, får blondare hår, kan ha på sig snygga sommarkläder, slipper tjocka jackor, kan bada, vara ute sent på kvällarna, vara ute i allmänhet och man har oftast mycket roligare på sommaren, självklart finns våra kära vänner myggen ständigt närvarande tillsammans med getingarna och fästingarna men det får man tåla känner jag. Vet inte vad ni tycker men jag skulle gärna ta lite sommar, typ nu!
Puss och Kram!♥
Lite bilder från i sommras ^_^



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design