Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Det här med att vara tyst

Skrivet:    ·  Allmänt
Gajs min röst is killing me jag har konstant panik och är rätt arg för det mesta. Min supersnälla lillebror tar sig inte ens tiden att försöka förstå mig när jag pratar med honom utan står och tycker att jag ska prata för helt borta kan ju inte rösten vara. Nej visst men jag hör ju att de få ord jag sagt under dagen sliter så hårt på halsen och det är verkligen helt galet hur mycket halsen behöver vila. Mina föräldrar försöker och den som förstår bäst är Märtis at the moment så känns skönt med någon som kan läsa läppar här hemma också. Som känns nu kommer nog rösten vara tillbaka på måndag men man vet ju aldrig, får hålla tummarna stenhårt!
För att vila så mycket som möjligt har jag kollat på "Switched at birth" i princip hela dagen idag och är helt fast i den. Så sjukt bra och just nu händer en massa grejer i den så går inte att bara se ett avsnitt utan man måste fortsätta lixom, förstår ni haha? Nu på kvällen fick vi gäster så fick mot förmodan hoppa ur pyjamasen och sminka mig oså men har gått bra. Gjorde en 2 die 4 god kladdkaka till efterätt också under dagen som jag får fixa recept på sen, så har suttit med under middagen med de och nickat lite oså ibland när jag fått frågor men har inte tillfört så mycket annat. Tänkte kika på film idag igen nu så ska försöka hitta någon bra :)
Puss och Kram!♥
 Tb till när jag var brun och snygg samt kunde prata, miss those times!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design