Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Filmat ny video

Skrivet:    ·  Allmänt
Kändes som att det gick ovanligt fort idag i skolan, allt verkligen rullade på super fort. Hade ingen riktigt seg lektion och hade allmänt kul på raster och under lektionerna osv. Fick bland annat veta vad vi ska göra på idrottsdagen nästa fredag, vi fick välja mellan olika alternativ förra veckan och då satte jag Handboll/badminton som första handsval och jag fick det så blev jätteglad. Dessutom ska vår skola fira 100år någon gång i maj och det ska bli en jättestor fest av något slag och då ska hela högstadiet vara i skolan den lördagen och hjälpa till med olika saker samt visa upp vad vi gjort.
Varför jag berättar det här är för att alla våra elevens val tillfällen den här terminen kommer vara saker som kretsar kring den festen, några av alternativen vi har att välja på är att göra en bok om de hundra åren skolan stått där den stått, marknadsföra eventet, göra saker och planera en marknad, vara guide mm., känns rätt kul faktiskt. Nu efter skolan har jag suttit och filmat en video som kommer upp imorrn skulle jag tro, passade på när det var så bra ljus ute. Har sedan dess suttit och redigerat den typ vilket tog enormt lång tid men den är klar nu så sitter och väntar på att den ska sparas bara :)
Puss och Kram!♥
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design