Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Första dagen i Romme

Skrivet:    ·  Allmänt
Gick upp vid kvart över sex imorse för att komma iväg så tidigt som möjligt då liftsystemet öppnar vid nio. Vilket ledde till att alla (utom pappa dårå som körde) låg och sov halva vägen. Men det gick bra och fick köra en frukost i bilen och kom fram oväntat snabbt. Var sjukt mycket folk när vi kom dit och det märktes verkligen i backarna att det var många som valt att åka till Romme, var ändå helt ok långa liftköer så man kom upp rätt snabbt men i flera backar var det fullt av folk...
Var sol hela dagen och rätt bra med snö så överlag är jag nöjd. Känns ändå bra att vi har en dag till på oss att åka för känner mig långt ifrån klar, älskar att åka skidor verkligen ger en sån enorm energi och man blir skönt trött sen på kvällen med vetskapen om att man gjort något bra liksom. Precis den känslan har jag nu när vi sitter på hotellrummet. Ja gick iväg förut och köpte chips, nötter o godis som vi äter nu innan middagen. Godiset ska vi ha efteråt iof men aa det andra, jättemysigt :)
Puss och Kram!♥
 Påväg upp ^_^
 Jag och Märtisen och mamma och jag 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design