Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Globen

Skrivet:    ·  Allmänt
Har ju haft studiedag idag vilket har varit sjukt skönt. Startade med att kolla serier, städa lite, duscha osv. och verkligen bara tog det lugnt typ. Sen vid lunch typ messade Jossan och kollade om vi kunde träffas, hade lovat henne att följa med när hon klippte sig, så vi gick upp till Globen. Hon fick klipptid bara en timme senare så då passade vi på att gå runt lite där uppe, jag hittade bland annat en jättesnygg tröja från BikBok som var på rea som jag köpte och efter det satt vi bara och tittade på folk. Var bland annat fullt av funktionärer från konståknings EM där så när vi senare på kvällen råkade hamna påden kanalen hoppades vi att vi skulle känna igen någon men det blev inte så...
Efter att Jossan klippt sig och vi var på väg hem gick vi genom Tolv och då såg vi att fotoautomaten fungerade, så blev självklart några bilder i den innan vi fortsatte. Gick till henne efter det och började kolla på American Horror Story igen och såg säkert fyra-fem avsnitt på rad och självklart slutade det sista vi såg läskigast. Men mitt i allt vill man ändå fortsätta, det blir som ett addiction som bara kan bli bättre om man får veta vad som händer haha, kände att det blev seriöst där. Aja efter att vi kollat hade Jossans pappa lagat pannkakor så åt det och sen hamnade vi i vardagsrummet där vi var tills för en timme sen typ. Hade kort sammanfattat en väldigt bra dag alltså :)
Puss och Kram!♥
 Några av bilderna haha ^_^



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design