Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Gossip Girl

Skrivet:    ·  Film och TV-serier
Vet inte om jag skrivit om Gossip Girl förut och har jag det var det sjukt längesen. Har sett hela serien en gång förut och håller nu på att kolla en gång till, är just nu på säsong 3 och att se den en gång till är verkligen helt underbart eftersom att jag vet lite vad som kommer hända men efter som det var så lång tid sen jag såg att får jag ändå uppleva alla känslor som medföljer när man kollar på en serie. Gossip Girl är verkligen en sån serie man kan kolla på hur många gånger som helst för den är så underbar!
För er som inte har någon aning omvad den handlar kan jag ge er en kort sammanfattning. Gossip Girl är en hemsida som avslöjar alla i high school elitens skandaler fortare än någon hinner reagera. Vill du har reda på det senaste skvallret är det bara klicka in på Gossip Girl och vill du såra någon riktigt djupt är det bara skicka in personens alla hemlisar till Gossip Girl så vet snart varenda ungdom på Upper East Side vad du gjort eller tycker. Men den här serien är så mycket mer än så, den visar äkta vänskap, kärlek och hur viktigt det är att hålla efter de vi älskar. För er som inte kollar på Gossip Girl eller har gjort det gör det nu för det är sååå värt det!
Pin de Mary Kate en Love | Pinterest
gossip girl  | via Tumblr
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design