Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Hypad onsdag

Skrivet:    ·  Allmänt
Har haft allmänt mycket energi idag i skolan. Stod i korridoren i mellan varje lektion typ och dansade med folk och var allmänt hype. Hade rätt bra lektioner under dagen och allt flöt på rätt snabbt så har varit en bra dag kort sammanfattat. Att det började snöa var kanske inte det absolut roligaste under dagen men det är lite mysigt. Blir bara så trött på Sveriges väder, först snöar det i några timmar sen smälter hälften bort och senare på dagen börjar det snöa igen, men den gången snöar det slask typ. Kan de inte bestämma sig bara för om det ska vara snö eller om det ska vara torrt?
Efter sista lektionen gick jag och Jossan hit och var här hela eftermiddagen. Pratade en massor (som vanligt haha) spelade piano och snapchatade osv. Känner att ni har läst exakt det här hur många gånger som helst vid det här laget eftersom jag och mina kompisar gör ungefär samma sak när vi är tillsammans. Vi har så kul just i stunden men när man ska återberätta låter det lite halv tråkigt. Men vi hade kul idag gajs, promise haha. Planerna för resten av kvällen är att börja ta fram bilderna jag vill ha i mitt rum samt, om jag hinner, kolla något avsnitt eller två av Gossip Girl. Är inne i en sån period nu när jag vill kolla på det HELA tiden, kan verkligen vara en av de bästa serierna någonsin!
Puss och Kram!♥
Två selfies bara för att ^_^
 
♡♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥♡
Skrivet: 2015-01-22,  kl. 09:18:21 Blogg:  http://evahle.se

Skönt när man har mycket energi. :) Fin du är!

Svar: Ja visst är det, och tack :)
Tilda♥




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design