Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Ingen röst

Skrivet:    ·  Allmänt
Igår efter att jag kollat på Gossip Girl i nån timme och skulle säga något till pappa inser jag att min röst totalt packat ihop. Igår kväll kunde jag alltså inte säga något alls, asså NADA! Så var tyst resten av kvällen (typ en halvtimme) och tänkte att det här är borta imorrn. Det var det inte och för mig som pratar HELA tiden har det varit på riktigt plågsamt att inte kunna prata. Som tur var upptäckte vi att Jossan är sjukt bra på att läsa på läppar så det räckte med att hon bara tittade på mig när jag mimade något så förstod hon vilket var så skönt.
Rätt snabbt förstod klassen att jag inte kunde prata, men alla var shyssta och tog sig verkligen tid när jag försökte säga något och stod och vevade med armarna och mimade som en galning. Har självklart minskat ner saker jag väljer att berätta då det hade blivit asjobbit för omgivningen om jag mimat hela tiden, men har rullat på. William som sitter bredvid mig fick ta upp skaer i klassrummet som jag ville fråga och Robin gav mig halstabletter utan att jag frågat om det, hur snällt?! Efter skolan var jag med Tove och Jossan i alla fall och typ pratade om allt möjligt. Blev rätt lite prat för min del men kunde lyssna osv haha, var tsm rätt länge tills de gick för ett tag sen. har efetr det ätit tacoos och nu ska jag kika på film och vila rösten ännu mer...
Puss och Kram!♥
Mat ^_^ 
Blev en egopic också :)
♡Annika♡
Skrivet: 2015-01-10,  kl. 10:58:56

Åh känner igen det där med att rösten bara försvinner! Drick the med mycket(!) honung i och försök att låta så lite som möjligt :)

Svar: Tack ska testa det!
Tilda♥

♡ɑ n n i k ɑ♡
Skrivet: 2015-01-10,  kl. 13:33:38 Blogg:  http://blogofphoto.webblogg.se

Gott!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design