Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Just Dance

Skrivet:    ·  Allmänt
Sista lediga dagen innan vi har skola imorrn har varit idag. Har varit rätt skönt att få vara ledig lite längre än bara en helg, att få vila upp sig och samla energi inför skolan. Rätt taggad på att få komma tillbaka igen nu och köra som vanligt. Känns som att det var aslängesen jag träffade resten av klassen, asså typ flera veckor sen. Kan bli så ibland, att dagar känns som ett år och att bara några timmar kan kännas som veckor när man ser tillbaka. Det var 26 dagar sen det var julafton men det känns som att det var mycket mer än så och vi har bara gått i skolan i sju dagar den här terminen men det känns som så mycket mer. Vet inte om jag ska ta det som ett gott tecken, man kanske borde det? Det borde väl visa att man har skaer att göra så att allt känns som mycket längre bort, för att man hållit sig upptaget liksom.
Har haft en extrem ingenting dag idag så känns inte jättespännande att berätta, serier, plugg, serier, Just Dance, plugg och sen lite skrivande på boken. Är inne i ett dans flow just nu dels för att dansen började igår (känns som att det var jättelängesen haha) och för att när vi var hos våra kompisar i lördags körde vi Just Dance. De hade någon jättehigh-tec version med en massa nya låtar och där man körde utan kontroller och bara ansikts-igen-känning, oklart om det stavas så. När vi spelade det där körde jag och Märta en låt som vi lyssnat på hur mycket som helst och den dansen gav mig verkligen bara ren lycka. Fick en sån enorm rush att jag bara ville studsa runt, älskar det!
Puss och Kram!♥
 ^_^  ^_^  ^_^



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design