Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Lördagshäng

Skrivet:    ·  Allmänt
Satt inne och kollade runt på olika bloggar osv idag på förmiddagen och såg att det var perfekt väder utomhus, en halvtimme senare smsade Frida mig och kollade om vi kunde göra något, så som att fota. Fattar ni lyckan då? Så möttes upp och åkte in till Gamla Stan, hittade en mysig och fin gränd någonstans i mitten av det hela och tog lite bilder. Blev inte jättemånga och ljuset försvann efter halva tiden där så bilderna på mig blev rätt mörka allihop men men. Älskar gamla stan och det räckete med att bara gå runt där för att bli glad typ. Så var där ett tag men gick in till city sen eller vad man ska kalla det och kikade runt där.
Åt lunch från sushirullen och gick runt ett bra tag i Gallerian. Efter att vi ätit lunch och skulle gå mot Bik Bok kom en tjej från en modellagentur fram till mig vilket gjorde att jag fick lämna mailadress osv och så ska jag få gå på någon casting grej eller så om nån vecka. Känns extremt kul men har verkligen INGA förhoppningar, ser det bara som något som är kul att få gjort, för hallå vem vill inte gå runt och kunna säga att de varit på casting för att bli modell?? Aja nu har vi precis krajat pepparkakshuset med Ida och Alva och ätit upp det mesta så ska iväg till några kompisar nu, ingen i min ålder så kommer bli vuxenhäng ikväll men men.
Puss och Kram!♥
 Ljuset i Gallerian tyckte inte kameran om och jag hinner inte redigera men men
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design