Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Nyårsafton

Skrivet:    ·  Allmänt
Blev ett väldigt litet firande i år. Vid nyår 2013-2014 var vi tjugo personer och hade värsta festen osv med sammanlagt fyra och en halv familj. I år där emot var vi bara tio. Vi har alltid firat med samma två familjer sen jag var typ sju/åtta år likaså gjorde vi i år men bara halva familjerna kunde komma i år, så två kom från ena och tre från den andra. De enda barnen i familjerna var kompisar till Malte vilket gjorde att jag fick sitta med de vuxna.
Precis innan vi åt efterrätten ringde dock Burre, han skulle också fira nyår utan nån kompis till sig och vi hade pratat lite om att träffas då  när vi var tsm han, jag och Jossan så det blev verkligen min räddning när han kunde komma. Det hade funkat att fira nyår med bara vuxna men det hade inte blivit lika kul. Efter han kommit satt vi nere i mitt rum nån timme innan tolvslaget och kollade på en massa bilder och filmer från femman och sexan och skrattade sjukt mycket. Sen helt plötsligt var klockan tio i tolv så då sprang vi ut och kollade på alla fyrverkerier, vår familj hade även köpt ett par stycken som Malte och en av hans kompis turades om att tända. Stod kvar ett tag på tomten innan det blev för kallt och då drog jag och Burre hem till honom och kollade på skräckfilm, kommer inte ihåg vad den hette men sjukt bra var den!
Puss och Kram!
 Snacks osv och Julian haha
 Malte, Adam och Julian ^_^
 Förätten: Lax och avokadoröra i en tunnbrödskorg   Varmrätten: Fisk-och skaldjurssoppa m. stenungsbröd
Efterätten: Hemma gjordgladd med vitchoklad, valnötter, apelsin och stjärnalis
 Jag och Burre ^_^
Några bilder på fyrverkerier...
 I bakgrunden står Fredrik och pappa och fram står Annika och mamma :)
 
♡Anonym♡
Skrivet: 2015-01-01,  kl. 18:47:01

Vilken är den senaste säsongen som kommit ut på pretty little liars? Och Vilket avsnitt? Nör kommer nästa avsnitt ut isf för har kollat tills S05E13 men är lite osäker...

Svar: Det finns fem säsonger hittilss och det senaste avsnittet som sänts var julavsnittet och det var avsnitt 13. Andra delen av säsong fem dvs 5b startar 7 januari :)
Tilda♥




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design