Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Sista lovdagen

Skrivet:    ·  Allmänt
Gråter inombords guys för jag vill INTE börja skolan igen. Jag längtar efter att få träffa alla igen och liksom alltid vara bland andra men läxor, dåliga lärare och tråkiga skolarbeten lockar inte ett dugg. Kan ha lov en vecka till eller åtminstånde få några mjukstart dagar såhär i början men så funkar inte vår skolan utan vi går efter vanligt schema på direkten vilket innebär för vår del att vi börjar 8.10 med gympa, mm lyckligt lottade är vi i min klass. (stor dos av ironi för er som missade det)
Jag som hostar, nyser och har konstant huvudvärk är inte ett dugg taggad på att hoppa runt i en iskall gympasal det första jag gör, och vet inte om det är det bästa för mn kropp heller. Men men men måste ju se saker från den ljusa sidan och tänka att det bara är två dagar innan vi får helg och förhoppningsvis får vi inte åtta prov och tusen läxor under de här dagarna. By the way kan det vara skönt att komma tillbaka till det vanliga igen med rutiner osv, de tidiga mornarna finns det inget gott att säga om men vi har en helt ny termin framför oss och om bara några månader går jag ut åttan vilket ät totally sick. Måste ta hand om dagarna tills dess right?
Puss och Kram!♥
Maten som blir när det bara är vi tre syskon hemma :) 
 
♡linn♡
Skrivet: 2015-01-07,  kl. 17:35:00 Blogg:  http://linnsees.forme.se

Muums!!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design