Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Träffade Frida

Skrivet:    ·  Allmänt
Mötte upp Frida idag efter evigheter ifrån varann, var typ i höstas någon gång vi träffade varandra senast så var verkligen dags nu.  Hon kom till mig osen gick vi till tunnelbanan, tanken var att vi typ bara skulle åka runt m tunnelbanan men när vi skulle åka så var det nåt fel på mitt kort. Så vi fick gå tbx till mig, hämta ett nytt osen åka till SLs resecenter vid TC och fixa det. Gick extremt snabbt väl där och innan jag hunnit berätta allt som hänt hade jag fått ett nytt med samma summa påfyllt. Så skönt att få hjälp på direkten!
Efter det tågluffade vi lite grand åkte till Rissne, TC igen där jag bytte en tröja på H&M och köpte en ny på Bik Bok som var skiitsnygg samt letade efter en ny väska till Frida. Hon hittade ingen bra dock så vi åkte där ifrån utan något alls. Drog till Medis sen och åt lunch på Donken innan vi åkte hem igen. Nu ligger jag i soffan med huvudvärk och en stor förkylning som jag är rädd ska ta över hela kroppen. Åker till Romme imorrn så vore sjukt segt att inte kunna åka, får ladda med ipren och massa té!!
Puss och Kram!♥
Märtisen oc h jag på hotellfrukosten imorse ^_^
 
Mat mat mat mat ♥♥♥



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design