Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Video om förra året??

Skrivet:    ·  Allmänt
Har varit två slappdagar efter varandra nu vilket ledde till att det inte blev något inlägg igår. Vaknade runt kl. ett och sen körde jag pyjamas och film basiclly hela dagen så kände inte att det var något som var jättespännande att dela med sig av. Har varit lite liknande idag men kom ut på en promenad nu på eftermiddagen vilket var sjukt skönt. Lyckades dock träffa i princip hela skolan under den timmen, det var som att alla valt att gå ut just då, aja de får ta att jag ser lite skev ut på lovet annars skulle det inte vara lov ju :)
Tänkte förresten göra en video om "året som gått" och behöver då er hjälp med att spamma med frågor jag kan svara på. Har letet runt på nätet efter någon form av New Year Tag och det finns en men den innehåller bara nio frågor typ och alla är rätt tråkiga. Så fråga allt ni vill veta om förra året, vad som var roligast/tråkigast, om jag lärde känna någon ny eller tappade kontakten med någon. Jag vet inte vad ni vill veta så fråga på!
Puss och Kram!
 Blev en bild på min data ^_^
♡Klara♡
Skrivet: 2015-01-02,  kl. 20:23:57

Roligaste som hände under 2014?
Någon ny vän du fick?
Någon vän du förlorat?
Någon ny plats du besökte?
Något jobbigt som hände?

♡Anonym♡
Skrivet: 2015-01-02,  kl. 20:40:20

Någon bra film du såg under förra året, låtar du lyssnade på, någon ny plats du va på, nån artist du börja gilla

♡Molly Andresson♡
Skrivet: 2015-01-02,  kl. 20:41:55

Berätta om du på något vis ändrats som person under 2014
Jättefin blogg har du förresten ❤️

♡Anonym♡
Skrivet: 2015-01-03,  kl. 12:56:02

Blev du kär?
Blev du ihop med nån?
Åkte du till ett nytt land?
Hade du ett bra år?
Något kul du ska göra nästa år?
Någon resa du ska göra? 😊😊😊




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design