Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Allt på ett berg

Skrivet:    ·  Allmänt, Resor
Blev väckta rätt tidigt imorse, eller typ vid nio, för att föräldrarna tyckte att vi skulle starta dagen tidigt. Alla småsyskon kom upp innan nio frivilligt som vanligt, men för mig och Agnes som gillar att sova länge var det lite segt. Tog oss upp i alla fall och vid elva stod vi alla elva utanför dörren och gick bort mot tunnelbanan. Åkte iväg till de romerska ruinerna idag men innan vi gick dit passade vi även på att besöka en katolsk kyrka uppe på samma berg som ruinerna. Kyrkan var så vacker verkligen och målningarna och utsmyckningarna var helt sjuka. Trotts att det var en del turister där inne lyckades kyrka  behålla sin maffiga stämning och det är coolt på riktigt.
Efter en kort stund där gick vi bort till ruinerna. Då vi hade mer tid idag upptäckte resten av familjerna massa saker jag och Agnes missade förut. Men efter ett tags promenader bland och på ruinerna gick vi iväg en gång till, nu till en höghöjdsbana. När vi kommit dit, fått instuktioner och precis skulle starta såg banorna rätt tråkiga ut. Men när jag och hälften av de andra i familjerna klättrade ner från den svåraste banan var jag helt slut. Armarna, benen, huvudet, mage/rygg ömmade verkligen och jag var helt slut, men jäklar vad kul det var. När vi var klara där sen kom Anna och Jean-Marc och hämtade oss i två bilar och körde hem oss till Oscar. Så var 14personer vid middagen idag, något som var extremt roligt.
Puss och Kram! ♥
 Bilder från en utsiktsplats vid kyrkan men bilden i mitten längst ner är från ruinerna
 Hela gänget innan vi satte igång att klättra
 Bilder från klättringen :)



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design