Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Biokväll

Skrivet:    ·  Allmänt
Mötte upp Tove idag och så gick vi tillsammans in till Skanstull. Hon skulle byta en laddare hon köpt och sen skulle vi gå hem igen typ och ta en långpromenad. Men blev inte så utan kom på att det var internationella glass dagen igår så gick till McDonalds och köpte varsin McFlurry. Tog oss inte där ifrån riktigt sen utan satt kvar hur länge som helst. Började prata om filmer, bio och sedan Magic Mike XXL. Jag, Tove och Jossan bestämde för jättelänge sedan att vi skulle gå och kolla på den filmen tillsammans. Så tog tillfället i akt idag, ringde till Jossan som hakade på idéen. Så jag och Tove gick till biografen Söder och fick hjälp av två super trevliga killar i kassan att reservera biljetter.
Gick sedan tillbaka hem till Tove och hämtade grejer och så. Insåg då att vi bara hade tio minuter på oss innan vi skulle hämta ut biljetterna som av någon anledning skulle ske 45minuter innan bion började (brukar bara vara en halvtimme). Men då vi fortfarande inte hämtat mina grejer och inte mött upp Jossan ännu insåg vi att det var fullt omöjligt. Detta gjorde alltså att vi hade rätt bråttom, men lyckades fixa allt och köpte biljetterna tio minuter innan bion skulle börja. Killarna i kassan kände igen oss när vi sprang in där och var superschyssta verkligen när vi köpte allt vi skulle ha och asså guys tror aldrig jag varit så taggad på att se en film på bio förut. Var absolut värt varenda krona att se den men när filmen var slut blev verkligen hela biosalongen besvikna. Slutade precis när det började hända grejer och hoppas verkligen, även fast det är osannolikt, att det blir en uppföljning!
Puss och Kram! ♥
 
bilder kommer



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design