Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Endless Love

Skrivet:    ·  Film och TV-serier
David har varit intresserad av Jade under hela deras skolgång, men efter att en av hennes äldre bröder dör stänger hon ute resten av världen. Jade festar inte, hon har inga vänner och hon har aldrig haft en pojkvän. När hon tar examen från High School och är ute med sin familj träffar hon David och hans bästa vän Mace och bestämmer sig för att följa med de när de stjäl en av gästernas bilar. Efter det börjar en kärlek mellan David och Jade byggas upp och saker och ting går fort och fel.
Under halva delen av filmen låg jag och grät okontrollerat när den ena efter andra händelsen inträffade. Jag skrek, grät, blev uppfylld av kärlek, hat och saknad och visste inte vad jag skulle ta vägen. Det här är typ den bästa romantiska filmen jag sett någonsin och den är definitiv i klass med The Notebook så att den här filmen inte har fått mer uppmärksamhet är ett enormt mysterium för mig för det här är en must see för ALLA!
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design