Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Fotbollar på fel ställe

Skrivet:    ·  Allmänt
Blev ytterligare en familjedag idag med besök från en av mammas bästa vänner och hennes son som är en av Maltes bästa vänner. De kom redan på förmiddagen så vi åt lunch tillsammans och sedan hade de tagit med sig fika så vi gick till en park i området. Började med att köra två matcher kubb. Jag, mamma och mammas vän Annika mot Märta, Malte och kompisen Julian. blev efter två matcher lika med 1-1 i vinster och då slutade vi och sate oss för att fika istället.
Efter ett par timmar där gick vi hem igen och bara hängde ett tag. Malte och Julian var nere på IP, jag skrev mer på boken och mamma och Annika satt och pratade typ. När vi åt middag senare på kvällen kom Malte och Julian hem lite smått sura, fick snart veta att de hade skjutit upp en boll i ett träd vid IP. När de försökt få ner den hade de skjutit med en annan boll men då hade den också fastnat, så de tog ytterligare en boll och då fastnade den också. Så nu satt tre av Maltes fotbollar fast i ett träd. Efter middagen gick vi ner dit och under vår tid där kom både grannar och okända folk och kollade och hjälpte till. Efter många försök och nya bollar som fastnat fick vi ner alla och kunde lämna trädet vid IP.
Puss och Kram! ♥
 Bild på dagens lunch :)



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design