Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Framme i Lyon

Skrivet:    ·  Allmänt
Kom fram hit till Lyon igår sent på kvällen, eller vid typ klockan sju, och då var det fortarande 33°c i luften. Det gick jättebra att flyga ner hit och jag och Agnes satt och lyssnade på musik, läate och pratade hela vägen så tiden "flög förbi" :). Men hur som helst aå landade vi i Genève i Schweiz då Lyon inte har nån stor flygplats och blev hämtade där av Anna som är mamman i familjen vi bor oss. Tog ett tag för oss att hitta ut ur Schweiz sen då det var skyltat rätt dåligt men när vi väl gjorde det och började resa hem genom alperna satt jag och Agnes helt mållösa. Det var så sjukt vackert!
Efter lite mer än en timme åkte vi in i Lyon och tio minuter senare rullade vi in på deras gata och bakgård där yngsta barnet Iris och pappan Jean-Marc kom och tog emot oss och hjälpte oss med väskorna, väl uppe i lägenheten sen fanns även Oscar, äldsta barnen, som glatt välkommnade oss hit. Fick en snabb genomgång av deras enorma två våningslägenhet innan vi satte oss ute på terassen och åt en lättare middag. Hade en jättemyaig kväll sen alla vi barn och känner redan nu att vår vecka här nere kommer gå alldeles för snabbt.
Puss och Kram! ♥
 
 Bilder från på vägen hit o när vi va framme



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design