Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

House musik i sommar

Skrivet:    ·  Musik
House musik funkar bäst på sommaren och då vill jag helst ha 10 stycken olika att lyssna på men har plockat ihop ett par stycken som jag lyssnat på en del och som jag vet att jag kommer lyssna en massa mer på i sommar.
 
 
Extremt bra låt på riktigt, får goosebumps och energiöverflöd varje gång droppet kommer :)
 
 
Sjukt bra danslåt verkligen, nästintill omöjligt att stå still när den här börjar
 
 
Även detta en extremt bra danslåt, älskar att höra något nytt från Usher också
 
 
Den här låten släpptes för rätt länge sedan men jag har börjat gilla den nu, kan även bara tillägga att tjejen som sjunger, Jasmine Thompson, är lika gammal som mig så sjukt duktigt tjej verkligen!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design