Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Klättring och 3års kalas

Skrivet:    ·  Allmänt
Hoppade in i bilen efter frukost imorse och drog ner till Norrköping och Sörsjöns Äventyrspark. Det är en liten sjö utanför Norrköping som har en camping och ett friluftsområde, men även 14 olika höghöjdsbanor. Mötte upp mormor, morfar, Jeppe, Sofie, Erland och Elsie på plats och åt lunch där innan som Jeppe och Sofie tagit med sig. Sen promenerade vi iväg till höghöjdsbanorna, betalade, fick vår utrustning, en kort genomgång och sen var det bara att starta. Vi var elva personer från 3år till 69års ålder och vi hade lika kul alla elva. Elsie, Märta och Erland kunde med vuxens hjälp klättra i de mindre banorna och jag, Malte, mamma, Sofie och pappa tog oss upp i de högre svårare banorna.
Avslutade alltihop med en 375 meters lång linbana över sjön som gick upp i 60-70km i timmen om man drog ihop sig till en liten köttbulle. Var sjukt kul verkligen och hann precis åka den två gånger innan de stängde. Då hoppade vi in i bilarna igen men körde hem till Jeppe och Sofie. Elsie fyllde ju, som jag skrev igår, 3år i början av juni så blev kalas för henne. Har aldrig sett någon se så lycklig ut eller öppna paket så fort när de fyller år, var bara pure happiness från den lilla tjejen. Vår bebiskusin som nu är 3år, helt galet vad tiden rinner iväg verkligen. Hade en supermysig kväll sen fylld av skratt och god mat, men shit vad trött jag är nu i kroppen alltså :)
Puss och Kram!
 Erland, Märta och Elsie precis innan vi startade :)
 Blandade bilder från klättringen:
Överst är Erland och Märta, mormor, Märta och Jeppe | Underst är Erland, jag, Elsie
 Elsie i full fart i banan :)
 Bilder på alla oss i den långa linbanan
 Hemma hos Jeppe och Sofie när Elsie öppnar paket
 Bilder från när Jeppe grillade samt middagen
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design