Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Loppis dag

Skrivet:    ·  Allmänt
Tog en loppis sväng idag med mamma. Åkte in till Arboga där mamma sökt upp lite olika affärer i förväg men vi hittade en väldans massa fler. Var en butik där jag hade kunnat köoa en av varje grej de hade, en butik där de hade proppat in så mycket de kunde på en alldeles för liten yta, en affär med bara konstiga saker och en som hade ett flertal super fina grejer lite gömda bland en massa annat. Var hur kul som helst att gå runt med mamma och leta saker, älskar inredning verkligen så blir helt lycklig av det. Köpte dock bara två doftljus och det i första affären vi var inne i men hittade värsta fina lampskärmen inne på ett annat ställe som jag nu ångrar att jag inte köpte.
Var runt i Arboga i lite mer än 2 timmar och när vi kom hem var en gammal vän till mormor och morfar där så blev stor fika med henne. Och när hon gick hade solen börjat skina så hoppade i skor och regnjackor alla nio och tog en promenad. Var sol nästan hela vägen och kom bara ett par små fjuttiga regnskurar vilket var superhärligt. Regnar ju verkligen konstant den här sommaren och även när det är sol tycker vädrrt typ att det måste regna så är aldrig helt uppehåll. Tror inte ens ord kan beskriva hur trött jag är på regnet nu, definitivt den sämsta sommaren på länge när det kommer till Sveriges väder!
Puss och Kram! ♥
 Bild från första butiken vi var inne i som också var min favorit :)



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design