Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Musiken just nu

Skrivet:    ·  Musik
 
Favoriten just nu kommer från en ny artist, det här är hans andra egna låt typ och jag ÄLSKAR DEN! Han blev upptäckt genom att vara en featured artist på Janelle Monaes låt "Yoga" så ni ser henne flera gånger i videon :)
 
 
Asså shit vad jag gillar Pharell Williams! Den här låten är omöjlig att sitta stil till och underbar att lyssna på
 
 
 Aldrig hört talas om Fletcher innan heller men gillar verkligen den här låten, en jäkla massa Power verkligen
 
 
 Hörde den här låten på MTV i Frankrike och blev helt kär. Låt titeln betyder typ "älskar du mig" men har i övrigt ingen aning om vad han sjunger. Sjukt bra låt ändå haha
 
 
Jag älskar Chris Brown, jag älskar Big Sean. Behöver jag säga mer?



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design