Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Mys på landet

Skrivet:    ·  Allmänt
Åkte iväg till mormor och morfar idag med ett par stopp på vägen. Stannade bland annat till på Kvik som vi ska köpa kök ifrån dels för att mamma och pappa behövde finskustera lite grejer, men även för att vi alla barn skulle få se vilket kök mamma och pappa valt ut. Var hur kul som helst att få se det i verkligheten men var ett par saker jag tyckte de inte valt ut så bra eller vad man ska säga så kom med lite åsikter och tips. Viss asaker gick igenom andra får jag kämpa vidare för haha :)
Tog oss fram på eftermiddagen efter ett lunchstop på McDonald's och möttes av både mormor och morfar och kusinerna som varit här under veckan. Blev fika, lek med kusinerna, filmkollande på Madicken (tons of barndomsminnen då) urgod middag som var alldeles för bra för att vara sann och sen långa härliga samtal vid middagsbordet. Sitter just nu i köket och bloggar medan mamma, mormor och morfar sitter bredvid och pratar om allt möjligt. Är verkligen så mysigt att vara här, spelar ingen roll att det regnar tbh blir ingen riktigt sommar om man inte varit här ändå.
Puss och Kram! 
 
 Dagens middag (den var så mycket godare än vad det ser ut på bilden)
 
 Extremt söt kusin och syster man har :)
♡rememberthiis.blogg.se♡
Skrivet: 2015-07-30,  kl. 23:19:45 Blogg:  http://rememberthiis.blogg.se/

Mysigt :)




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design