Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Nu smäller det

Skrivet:    ·  Resor
Om någon timme sitter jag på ett flygplan på väg till Frankrike och Lyon. Jag sitter på väg till värmen, till sol och till två troligtvis helt fantastiska veckor. För att ge er en lite bättre förklaring av vad som ska hända så är det så att nu åker jag och Agnes ner till Lyon i för väg. Där nere ska vi bo hos hennes sysslingar som är i samma ålder som mig och henne (dvs född 1999 samt 2002) hos de kommer vi bo i en vecka. Vi kommer väl följa med de lite på det de gör och så. Barnen har även skolavslutning när vi är där så kanske kanske kommer vi vara med i deras skola någon dag men det är väldigt oklart.
När vår vecka där har gått kommer resterande delarna av vår familjer ner. Kommer då fortfarande bo hos sysslingarna alternativt i en annan fransk familjs hus under fyra/fem dagar. Vi skulle ju egentligen ha gjort ett "house switch" så att de franska familjerna skulle bo i våra hus och vi i deras men de hade två stora examensprov under dessa dagar så det fungerade inte, men allt har löst sig och är lugnt. Efter de dagarna i Lyon i alla fall kommer vår familj fortsätta iväg till Paris och stanna där i två nätter så jag är astaggad!
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design