Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Poolhäng och dancebattle

Skrivet:    ·  Allmänt, Resor
Idag var sista dagen utan familjerna här och den spenderades i en pool en liten bit utanför Lyon. Ett par vänner till familjen har en pool i sin trädgård och då dottern i familjen skulle vara själv idag med endast sin storebror och hans vänner fick vi komma dit. Var en jättefin pool de hade som dessutom i vissa vinklar hade jättefin utsikt över staden då huset, som alltid här, ligger på ett berg. Jag, Agnes, Iris och dottern badade hur som helst massor i poolen och jag som drömt om att få flyta runt på en luftmadrass sen vi kom hit spenderade större delen av tiden där på just en luftmadrass vilket var amazing.
Efter några timmar där åkte vi hem igen och bara 40 minuter senare kom min familj. Sen kort efter det kom Natan, som var med oss vid turkosa sjön, samt hans kusin så blev fullt med folk. Efter att de tre varit ett tag på Oscars rum frågade de om vi ville komma upp så då gick vi(jag, Agnes, Iris, Malte och Märtis) upp dit. Där uppe satt de och lyssnade på musik och tre sekunder efter att vi klivit in i rummet började Agnes dansa och sen var det det vi gjorde hela kvällen. Körde battles, fuldansade, fick se asgrym dans från Oscar och Natan som båda dansar street dance (jag höll på att dö så bra var de)  och bara hängde där uppe i allmänhet typ. Hade sjukt kul verkligen och efter att vi alla ätit middag kom även Agnes familj hit. Nån timme senare åkte Oscar, Natan och kusinen iväg och efter det åkte även resten av familjen så nu är det bara vi svenskar kvar. Känns så ovant för tillfället men kommer träffa Iris och Oscar lite till och från under veckan så det känns bra.
Puss och Kram! ♥
 Bilder fran poolen :)
 Middagsbild av hälften av oss



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design