Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Söderköping

Skrivet:    ·  Allmänt
Väderrapporterna sa att det skulle vara regnfritt fram till klockan tre idag typ så alla elva begav oss iväg till Söderköping med hopp om att vi skulle kunna klättra upp för Ramunderberget där samt kika runt på miljöerna där Madicken spelades in. Men redan när vi börjat köra mot Söderköping vid klockan tolv typ kom regnet så blev ingen bergsbestigning. Men drog fram ett gäng paraplyer i alla fall och gick runt i stan ändå.
Var hur mysigt som helst verkligen och Söderköping är en himla gullig stad med sina kullerstens gator och låga gammeldagsa hus. Var rätt många turister i staden trotts regnet så kan bara tänka mig hur det är vid fint väder, man märkte att Söderköping verkligen är en sommarstad. Men promenerade runt där, gick in i ett flertal små affärer, åt jättegod lunch, Märta och Erland fick testa vattenbollar och vi såg flera platser från Madicken filmen. Hade en extremt mysig dag trotts vädret, och om man lät regnet stoppa än i Sverige skulle vi inte få något gjort alls på somrarna ju. Det finns ju inget dåligt väder, bara dåliga kläder (läs det sista med en extremt ironisk röst)
Puss och Kram!
 Köpte en ask jordgubbar medan Märta och Erland snurrade runt i vattenbollen
 Bilder från staden, Erland och Märta i vattenbollarna samt min urgoda kycklingpasta ^_^
 Jeppe, mamma, mormor, Elsie, Erland, Sofie, morfar, Märta, Malte och pappa
♡Sarah♡
Skrivet: 2015-07-26,  kl. 02:34:46 Blogg:  http://CheerSarah.devote.se

Söderköping e jättemysigt :) Ja va där igår :)

Svar: Ja visst är det, kul att du också varit där :)
Tilda♥




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design