Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Tillbaka i Sverige

Skrivet:    ·  Allmänt
Kom hem till Sverige sent igår kväll efter en shoppingdag i och utanför Paris. Jag lyckades fynda en hel del bra grejer på rean som pågick i hela Frankrike, vet inte hur det är här, men alla påsar ligger i bilen som pappa körde hem så grejerna kommer inte till Sverige förens imorrn men då kommer bild på allt lovar. På grund av sen hemkomst igår i alla fall så blev det ingen bloggning då jag var upptagen med att fixa inläggen för de senaste dagarna. Blogg.se har krånglat så mycket för min del den senaste tiden så det är därför bloggen stått still ett tag, men allting är uppe nu och det ska rulla igång som vanligt igen.
Idag har hur som helst varit en väldigt lugn dag. Vaknade vid tolv, åt frukost, satt med datorn ett tag och redigerade videos, bakade en rabarber paj, åt lunch och packade sedan ner pajen, tallrikar med mera och cyklade tillsammans med mamma, Malte och Märta till Hammarby backen. Parkerade cyklarna nedanför den och promenerade upp. Blev en fika på toppen innan vi klättrade ner igen och cyklade hem. Tog vägen runt Årsta viken så blev en rätt lång omväg men det var absolut värt det.
Puss och Kram! 
Bild från picknicken :)



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design