Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

City häng

Skrivet:    ·  Allmänt
Mötte upp Frida idag och så åkte vi in till TC. Var sjukt varmt inne i city, och hela gröna linjens tunnelbana är så varm att man tror man ska smälla av, inne i city var det också sjukt varmt så i början höll vi oss inne i Gallerian. Jag köpte en assnygg munkjacka på Hollister som jag har velat ha ett tag och nu var nedsatt, så blev extremt happy och efter att vi gått runt i Gallerian att bra tag köpte vi med oss yoghurtglass och satte oss vid kajen vid slottet. Dock hann hälften av glassen smälta under vår tre minuters långa promenad men det var gott ändå och efter det tog vi en promenad genom Kungsan.
Vi tror att det var någon form av vegansk/ekologisk marknad där eller vad man ska säga nu för överallt stod det olika stånd där de promotade vagansk mat, miljö vänliga kläder och bilar med mera. Fick med oss både rostade mandlar, godis och någon macka med soja kyckling där ifrån och allt var extremt gott. Så vi tog med oss vår mat på vägen och satte oss på en bänk i Berzelii parken vid China teatern. Satt där fett länge och pratade om en massa saker, tog tonvis av både oseriösa och seriösa bilder och bara njöt av sommaren typ. Extremt mysigt :)
Puss och Kram! ♥
Älskar frozen yoghurt with all my heart verkligen
 
 Jag och Frida :)
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design