Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Fotbollsdag

Skrivet:    ·  Allmänt
Hade fotbollsdag hela dagen idag nere på IP. Vi blev indelade först killar och tjejer var för sig och sen delades killarna upp i fyra lag och tjejerna fyra lag. Det var typ Barcelona, Juventus, Real Madrid och Bayern München som jag var i. Hade lite mixed feelings inför den här dagen då jag älskar att spela fotboll, men suger på det och inte ville bli totalt förödmjukad inför hela åttan för att jag typ skulle snubbla över bollen eller göra självmål eller nåt. Jag vet inte hade en rätt brutal fantasi när jag skulle gå och lägga mig igår.
Men gick ju dit i alla fall såklart och hamnade i ett rätt bra lag där vi hade övervägande okej spelare. Startade dock dagen med att förlora vår första match men redan där släppte jag alla tankar på att göra bort mig och kände att vafan vi är ju här för att ha kul. Alla tjejmatcher var rätt chill och flummiga, ingen tog det på blodigt allvar som många av killarna gjorde så hade rätt kul allihop. De följande två matcherna spelade vi lika och vann. Blev 5-0 i sista matchen och jag kan stolt säga att jag gjorde ett av de fem målen. Utan att vi riktigt fattade hur sen hamnade vi i final mot laget vi förlorat mot i början av dagen, och blev samma resultat igen. Men gick där ifrån glad över en andra plats och hade sedan en jätterolig eftermiddag med Axel, Jonte, Tove och Becka så hade en grym dag överlag.
Puss och Kram! ♥
 Var mest ute i min trädgård på eftermiddagen ^_^



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design