Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Jaha-period

Skrivet:    ·  Allmänt
Blev en rätt lugn dag idag vilket var precis vad jag behövde. Sov i elva timmar i natt och har varit allmänt trött hela dagen också. Vet inte riktigt vad det är just nu men har kommit in i någon "jaha"-period där allt bara känns just jaha. Inget gör mig glad riktigt, inget gör mig ledsen, allt är bara extremt mellanmjölk typ. Kan komma in i sånna lägen ibland som bara är helt och hållet utan ups and downs. Allt blir så segt bara, hittar ingen motivation till något typ så får helt enkelt jobb emot mig själv och se till att få saker att verka kul osv.
Har legat i soffan basiclly hela dagen. Har kollat lite serier och letat efter lite grejer till mitt rum och så. Var även ute på en långpromenad sen och lyckades tänka och reda ut lite tankar så det var skönt. Kanske är det för att man ständigt rör sig när man är ute och går men man tänker och pratar alltid som bäst under just promenader, så det var precis vad jag behövde. Nu ska jag och mamma lägga oss och kolla på Nashville i alla fall så det blir mys, favvo serien nummer ett typ.
Puss och Kram!
 Hamnade bredvid Märta på en luftmadrass och kollade på barnprogram nu på kvällen :)
 
♡Hanna Karlsson♡
Skrivet: 2015-06-23,  kl. 05:12:43 Blogg:  http://hannafialotta.blogg.se/

Såna perioder är så jobbiga...




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design